Recent Posts

tirsdag, oktober 31, 2006

Flere bidrag til Julekort-utfordringen. :-)

Vibeche har også laget et NYDELIG Julekort til utfordringen min.
TUSEN TAKK for at du hadde lyst å være med, Vibeche. :-)
Så til alle dere andre som brenner inne med kort eller ideer:
Hiv dere med på min lille uhøytidelige Julekort-utfordring.
Den som Laster opp et bilde av sitt julekort på bloggen sin, legger igjen en link eller kommentar, og sier: Jeg har lagd julekort!" her hos meg, Innen 1. November (så "Hurry up"! ;-) ) Kan være med i trekningen av noen av mine julestempler. ;-)

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Det er en veldig hyggelig utfordring du har gående! Jeg er på ingen måte en kortperson, men kanskje jeg skulle prøve meg jeg også.

Lene S sa...

Så flott kort!! Enig med Kathrine, dette er en kjempemorsom utfordring! Håper mange fler hopper på!

:o)

Anne Marit sa...

Jeg har blitt inspirert av denne supre utfordringen din og laget et julekort i ettermiddag: http://annemarits.blogspot.com/2006/10/gudrun-loenneckens-julekort-utfordring.html