Recent Posts

mandag, oktober 29, 2007

BØØØ!

:D
En liten sak jeg har lagd av et superkult ark jeg fikk av Tove på messa i Skedsmohallen.
Figurene er fra et Halloweenkort jeg har scannet.
Mosegummi-saker jeg aller nådigst fikk låne av Eirun og Sol (også innkjøpt av Tove på messa. Tusen takk kjære venn, hva skulle jeg gjort uten innkjøpsassistenter. ;) )


Og en LO lagd med bilder fra Halloween ifjor.
Denne er en av mine LO'er fra DT show off - søndag på Papirgleder igår. Løp og se!! Der var det masse flott! :)

Ellers vil jeg si at det har kommet mange fine bidrag til den lille uhøytidlige konkurransen :)
Fortsett å lage!! Og last opp på blogger og i gallerier.
Legg igjen kommentar og Link i posten om konkurransen. ;)

Hvis noen lurer på hvordan og hvor de kan få kjøpt ark fra 3ndyPapir.no Kontakt meg på mail:

Ha en fin uke!

:)

6 kommentarer:

Lene S sa...

HJEEELP! LOL Hei Tuppen, det er Lillemor her ;o) *fnis* Tøffe saker du har laget, har gledet meg til å se hva du skulle gjøre med skumle sakene fra Tove ;o)

Vi sees kanskje en dag denne uka? :o)

klem!

_Kine sa...

Lekker Halloween-lo! Jeg simpelthen digger de arkene fra MM.

Solfrid Sørensen sa...

Herlig kort og flott LO!:D

Scrapanimal sa...

WOw, the lo are so cool. I like them.

Love Simone

T:o)ve sa...

IIiiiiik!!!!
Skikkelig skumle saker du har tatt deg til med disse arkene Gudrun LOL!
Hææærlig halloween-inspirasjon *glis*
Kan du ikke komme en tur på besøk så vi får vært litt skumle sammen i morra???????
Hehe.

KLEMMER til deg fra meg :o)

luv2scrapmilestones sa...

love love your halloween page....it is so spooky and so so fun!!!

I am from sis, love your pages, and thought i'd stopped by and say HI!!!!

Wendi