Recent Posts

fredag, november 23, 2007

Lenge siden!

Ja, nå er det jammen lenge siden jeg har oppdatert bloggen min.
Jeg har vært både syk og ensom ....lol ...
men nå er jeg på beina igjen. ;)

Har scrappet endel i det siste, og det er bra.

Inspireres stadig av mange ulike blog-utfordringer. Nå sist ble jeg superinspirert av sara berrys LO på ScrapJack denne uken. Kjempeflott!!

Jeg har aldri scrappet noe om min far, som døde da jeg var 11 år. Barna mine spør stadig om hvem morfaren deres egentlig var, hvordan han var, hva han gjorde og alt slikt. Og jeg tar meg stadig i å tenke at jeg vet for lite. Jeg kjente ham bare slik et barn kjenner sin pappa. Som den beste pappa i verden. Men her for litt siden falt jeg over noen gamle, små skatter. Noen gamle bilder, brev og postkort. Og Nå fikk jeg den rette inspirasjonen til å samle sammen disse små bitene.

Seksjonen med bildene på er laget som en lomme, og jeg har skrevet et "brev" som jeg delvis har stukket bak, der det står litt om det jeg vet om min far.

Ellers har jeg scrappet en LO inspirert av ukas ord på OLW-bloggen og av ukas skisse på PencilLines-bloggen.
Dette er en LO til min kjære Eirik. Kan ikke få sagt mange nok ganger hvor glad jeg er i ham. ;)
Takk for at du ser.
og, vet dere hva?
Jeg blir veldig glad for kommentarer, selv om jeg er en elendig blog-kommentator selv. ;) LOL

8 kommentarer:

Kathrine sa...

Stk og ensom hørtes ikke særlig kjekt ut! Kjempeflotte LOer!

Anonym sa...

Ikke greit å være syk og ensom. Håper du er bedre nå, og ikke fullt så ensom.

Alltid koselig å komme innom bloggen din :)

Fikk gode nyheter på onsdag - jeg skal i følge legen betrakte meg som frisk :) Herlig, men samtidig vanskelig å akseptere.
Klem
Kerstin

T:o)ve sa...

Godt å se at du har fått stablet deg på beina igjen venn... :o)
Nydelige sider har du i alle fall fått leget!
Videre god bedring og hilse masse :o)

Ingvild sa...

Så flotte sider du har laget. God ide med en slik "minneside" - mistet også pappa når jeg var 11 - og min eldste begynner også å spørre litt. Man husker mindre enn man tror man gjør - desverre.
Bra at du føler deg bedre, fortsatt god bedring Gudrun ;o)

Anonym sa...

Nydelige sider Gudrun!!
Godt at du begynner å kvikne til!

Klem fra Pauline

Rønnaug S. sa...

Nydelige sider. Får lyst til å lifte litt, men foreløpig venter juleoppdraga. :) Godt du er på beina att ;)

Kristine sa...

Flotte sider du har laget, både av din far og din mann.

For å väre helt ärlig så vet i ofte for lite om de som lever også, jeg fikk höre mye "nytt" om min far i hans 60-års dag.

Klem fra Kristine

Mariannes gjenbruk sa...

Flotte LOer ;-)