Recent Posts

fredag, november 30, 2007

Røtter

Her er en LO jeg har lagd til utfordringen "your background" på Global Perspectives-bloggen.
Jeg har scrappet et bilde av meg og min farmor 17. mai 1976. Familie, hjem, nasjonalitet..... alt handler om mine røtter, og jeg valgte ordtaket om kjærlighet, fordi det er den viktigste byggesteinen i min bakgrunn, og noe jeg prøver å bygge livet mitt videre på. :)
"Kjærlighet er et tre med røtter dypt nede i jorda og greiner som strekker seg like inn i himmelen"

Here is my LO for the challenge over at The Global Perspectives blog.
The promt this time was "your background". I have scrapped an old picture of me and my grandmom at the Norwegian national day, 17th of may, 1976. This is my background, my roots; my family, my home, and the love they have given me that have made me grow into the person I am today. The quote I have written on the page goes something like this:
Love is a tree with the roots deep down in the earth and the branches streching high up into the sky".
Thanks for the great Challenge! :)

7 kommentarer:

Kellie sa...

Wow great layout! :) Love the tree! Thanks so much for participating! :)
*Kellie

Nathalie Kalbach sa...

Love this design and the quote. Wonderful layout! Thanks for playing along!

Miaa sa...

Åh, vilken vacker dikt! LO:n är underbar med blingstenarna längst ut på grenarna! Gillar den massor, och med hjärtat och med bilden... Ja, den är vacker hela sidan!
Och tack igen för dom vackra papprerna och dekorationerna jag fick för ett tag sedan!!
MVH Miaa

Silvia sa...

Love this page!

Francine sa...

love this, the tree is awesome!!! Thanks for playing with us :)

Jill sa...

Så herlig side!
Kjempefint med bling på treet :-)

Eli sa...

Kjempeflott side :) Jeg kikker innom her sånn innimellom og hver gang den siste tiden så har jeg lest "rotter" istedenfor "røtter" og har lurt like mye hver gang på hva som skjer *knis*

Kos deg i adventstiden :) Klem, Eli