Recent Posts

onsdag, desember 12, 2007

Snart JUL!


Desember må være den absoutt raskeste måneden i året. Nå flyr dagene avsted....
Jeg er ikke i rute, men Jula kan gjerne komme som julenissen på kjærringa i år....det er helt ok. ;)

Jeg har ihvertfall kost meg og lagd litt småtteri både for meg selv og sammen med ungene.
Julekulene finner du også på Kristines julekalenderluke #12 på papirgleders Kreative sider. ;)

Endel inspirasjon er hentet fra Sarah Bowens "12 days of x-mas"-class som jeg er med på. Masse enkle, artige ideer der. ;) Blandt annet disse superenkle trekant-trærne. Jeg har brukt dem både på kort, som jeg lagde sammen med ungene, og juletrær til å henge på juletreet (lagd sammen med ungene) ;)


Til-fra-lappene var kjempeenkle og superartige å lage. Anbefales! :) Finn fram filt, chipboard, masques, maling, glitter og distress-spray og lek ivei. ;)




Julefuglene i filt koste jeg meg skikkelig med å lage.


De er håndklippet (etter eget hode) ut av en svart filtbit. Vinger er stoffrester av et blått stoff. Jeg har sydd på litt stjerne-paljetter og perler. :)



Fortsatt GOD adventstid!! :)

9 kommentarer:

Lene S sa...

Så mye lekkert! Treet deres kommer til å bli så fint! :o) Takk for en kjempekoselig dag :o)

Ania sa...

Kjempesøte og koselige ideer! :D

Lene sa...

Så mange fine ting du har laget!
Fikk lyst til å prøve flere av dem selv - håper bare tida strekker til, men det er jo snakk om prioritering :)

Kristine sa...

Så mye koselig du har fått til å lage da - mange fine idéer som jeg plukker opp her hos deg. Håper du har en fin förjulstid :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så mye flott du har laget da :)
Ser at du koser deg, masse flotte ideer og takk for at du deler dem videre :)
Ha en god Adventstid videre :)
Klem

banglamarie sa...

Masse flott juleinspirasjon! Takk for at du deler :)

Miaa sa...

Vilket fint pynt!! Mycket inspirerande!
Tycker du det är okej om jag lägger upp din blogg som länk i min blogg?
MVh Miaa

Aquarell sa...

Masse flott julepynt! :D
Så flinke dere har vært!

Anonym sa...

yeezy
kyrie shoes
goyard bag
kyrie 9
ggdb