Recent Posts

tirsdag, november 10, 2009

scraporama

Hi all. Finally back after the most exciting, busy, fun weekend at the big hobby / art / craft show "scraporama" at Lillestrøm this weekend.
Lene and I had a wonderful time at our 3ndypapir booth, meeting all new and old scrapbooking-and paper-crafting friends. Thank you for leaving so much love!!
Here are some pics from the booth and us working on it. Sorry, I was too busy during the weekend to take any "in action" photos...
You can see a few more pics at the 3ndy Blog.


Tusen takk for en kjempefin messe-helg til alle dere som var innom og hilste på Lene og meg på 3ndypapir standen. Utrolig koselig!! Og ekstra gøy at så mange som var på treffet i "bua" kom og handlet og lagde masse, masse lekkert med papirene våre - det varmer!! Store virituelle klemmer deles ut!! :) :)

Her er noen bilder fra standen, og Lene og meg som rigger. Hadde ikke tid til å ta særlig med bilder "in acton" - det var mye både lørdag og søndag, og det var kjempe-artig.

Pass på å springe innom 3ndypapir-bloggen også. Der har Lene lagt ut det hærlige brette-kortet. som vist på messa. :)Dette kortet er bare SÅ fint!! en ekstra BIG klem til min venn og kollega Lene. Hva skulle jeg gjort uten deg??

3 kommentarer:

Julie Tucker-Wolek sa...

ohhhhhhhhhhhhhhhh how fun!!! loveeeeeeeeeeeeeeeeeee the photos and loving those trees! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Lene S sa...

Tusen takk for en koselig og morsom helg Gudrun! Og hva gjorde vl jeg uten deg min venn! :)

ombre sa...

merci pour toutes ces merveilles ! on aimerait être à noël tout de suite !