Recent Posts

torsdag, november 19, 2009

SOON Christmas!!! :D

It's 19th of november allready!! WOW! Time fly, and it's allmost just ONE MONTH left to christmas :D
I'm really, really a CHRISTMAS FAN! I love everything christmas.
I love to decorate
I love to make stuff
I love to make little gifts
I love to make cards and tags
I love to make sweets and cakes and yummy, yummy food :) :)
I love to make things and DO things with my kids - counting down the days before christmas :) :)
I love to SHOP for christmas and wrap all presents for the people I love.
I love light a candle, enjoy my cup of coffee
I love to take time, being grateful...
Do you Love christmas?
I've had LOTS of kind messages, e-mails and comments from you, my wonderful, encouraging blogreaders this year. And You all really make me happy - and make me feel special. THANK YOU!!!!
And as MY christmas gift for you - and because I want to share my LOVE and JOY for this season - I want to invite you to join me in my very own "home for Christmas" - every wednesday and friday, starting wednesday nov 25th - here on my blog. :)
I want to share some little ideas, homemade gifts, cards, tags, recepies, home decor etc. Hope to see you 'round :) :)
--------------
my Stamp BOX designers are planning a GREAT blog-hop PARTY in December too. So please stay tuned :)

10 kommentarer:

Julie Tucker-Wolek sa...

loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee that lo....and we truly are soul mates my dear...for i could have written that about christmas!!! *sigh* love!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

mettepip sa...

Så flott høst LO Gudrun, nå i oppkjøringen til jula;) Gleder meg spent til hva som skal skje her i bloggen din fremover - hørtes spennende ut!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min - flotte papirer jeg hadde brukt;)
Takk for svar også, kanskje jeg kan få til en Mossetur på fredag? Må se an litt til uka, men har veldig lyst til å dele en fredag med dere to sprudlende, herlige damene!
klem fra Mette

Beatemor sa...

Så kjekt å lese at det er flere som har dilla på jula. Jeg elsker alt som har med jul å gjøre, så nå er jeg i full gang med forberedelser. Her kommer jeg til å følge med i tiden fremover ja. Ser frem til å få litt forskjellige tips :-)

Lene S sa...

Gleder meg til å følge julebloggen din Gudrun! Ha en gooood helg kjære! :))

Denise sa...

Can't wait to see all your lovely christmas ideas Gudrun!

Lambi sa...

Hei Gudrun! Så herlig høst LO! LIkte så godt bruken av mange små ruter med ulike høst ark! Det er pent med høstens farger når man fanger slike øyeblikk med solstripen og alt! :) ha en flott søndag og uke.

Revlie sa...

hi sweets,
ofcourse i'll be there on your blog, i LOVE x-mas too!
hugs

Anonym sa...

Takk for kommentaren jeg fikk av deg på LOen "Fall Favs" på TPiaB! :)

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

yanmaneee sa...

lebron shoes
hermes birkin
supreme t shirt
golden goose sneakers
cheap jordans
air force 1
nike air max 2018
kd 12
jordan shoes
lebron shoes