Recent Posts

tirsdag, mars 13, 2007

Up side down


Jeg så en utfordring på The LOOK-bloggen igår, og jeg falt med en gang for ideen:

Ta noe du vanligvis bruker å scrappe med, og bruk det på en helt annen måte...til å scrappe med...

Så:

I og med at jeg er denne lille, rare dama, som aldri kan gjøre slik alle andre folk gjør, så lagde jeg en side om det...

Hvorfor kan ikke jeg være som alle andre? Hvorfor kan ikke jeg ha kjøleskape på kjøkkenet, hvorfor har jeg 4 barn, og ikke 2 som er vanlig...hvorfor kan ikke jeg lage en scraplift...hvorfor må jeg altid tulle meg vekk med mine egne ideer og påfunn??? Sannsynligvis fordi jeg liker det litt "opp ned". ;-)

Jeg tok mitt mønsterark, jeg skulle starte å scrappe....og så snudde jeg det hele på hodet....

Det fine mønsteret er på baksiden...men litt fikk komme fram, da.... foofala-merket fikk vinger og knappene ble deler av tittelen.

Hadde en gammel chipboardbit fra MOD som fikk litt maling og rubons (ned) samt følehorn av en gammel, stripete binders...

VOILA! Jeg hadde det ihvertfall kjempegøy! :-D


I came across this lovely challenge over at The LOOK-blog Yesterday, and I really couldn't resist the idea of using something quite normal in a new way.... As I allways have been this strange, little person, not like anybody else, just doing things my own way....I decided to make a LO about this theme; "why do I allways have to turn things Up side down, why do I have to be like nobody else?? -probably because I like it that way." ;-)

So here is the result:

I used one of my foof-patternd papers, but i turned the lovely pattern down...just a bit was allowed to show. Then I used buttons for a part of my title (OPP = UP) and (NED=DOWN) is made using an old chipboardsquare from MOD, painted and added rubons, wings and glitterglue ++

The foofala-symbol in the upper corner has also been a butterfly with wings from Hambly.


Thank you for looking.

And thanks alot for the fun challenge. :-)

15 kommentarer:

jackie sa...

I love how you worked on the back of the foofala paper and only turned a corner!! Great layout and thank you so much for playing along with our challenge :)

Je@net sa...

Looks great!!!

banglamarie sa...

Synes det er flott at ikke alle mennesker er like, tenk så kjedelig det ville vært. Du er unik og fargerik. Du inspirerer meg på mange måter :)
Jeg liker lekenheten din!!!
Fortsett med det! Glem aldri å være deg selv :)

banglamarie sa...

glemt å si at layouten din er utrolig kul!!!!

Ania sa...

For et kult konsept på LO'en din da! :) Og takk for linken til the look blog, alltid på utkikk etter nye utfordringsblogs jeg! :)

Anonym sa...

For en fantastisk layout!! Genialt å scrappe med arket opp ned :)

Nå må jeg bare spørre...hvor har du kjøleskapet ditt..? :D

Emily Falconbridge sa...

absolutely LOVE this gudrun!

Jennifer Davis sa...

Awesome layout! Love your stamps that you created too! Congrats on that! :)

Unknown sa...

Nyyydeli... :-)

Danielle sa...

I love your layout!!! It is so beautiful :D

Lene sa...

Så kul!
Noen er flinkere enn andre til å tenke utafor boksen, og du må være en av de flnkeste jeg vet om :)
Det er alltid gøy å gå innom blogen din, og i dag er i alle fall ikke noe unntak.
Stilig LO, men mange flotte og annerledes detaljer. Stilig :)

God helg!

Anonym sa...

Yay, gratulerer!! http://www.autumnleaves.com/lookBlog/ :D :D :D

Lene S sa...

Wow! Så utrolig flott! Grattis G!

:o) :o)

Klem

Vibeke Spigseth sa...

GRATTIS!!!!!! Så utrolig kult - og det med en LO som er helt knall!!! Ingen over, ingen ved siden av! :-)

Annette Thygesen sa...

Heisan og gratulerer! Dette er en kjempeflott layout. Du, det er noe jeg lurer på... hvor i all verden har du kjøleskapet? Jeg har mitt i kjelleren... i alle fall ett av dem, tji hi.