Recent Posts

søndag, februar 28, 2010

Used my mismatched alphastickers :) Lotus challenge #165


This LO was made to this weeks challenge over at Lotus paperie. "use your mismatched alpha-stickers". I had so much fun making this LO.

This fun and happy picture has been around for a while, and I really wanted to scrap it, and this challenge was perfect.

Make sure you visit Lotus Paperie for more inspiration, and to participate in this challenge.


:)

On another note:

There are some changes over at 3ndypapir.

I have really tried to make a post this week about the very sad fact, that Lene, my very best friend and "partner in crime" is leaving 3ndypapir.

But, well....

I'm so sad.

I don't know what to say.....


We have worked so hard to make this dream of ours come true, to create our own brand of patterned paper, to own this tiny little company.

I'm so thankful for all the beautiful creations all you wonderful papercrafters have made using our paper. All your wonderful encouraging comments...the success we have had with our lines and collections are all fabolous.
THANK YOU!!
This really mean alot to both Lene and me.
I have decided I will continue, I'll make new lines of paper for 3ndypapir. - I want to run this company even if Lene will not be there. She will allways be my friend, and I know we will meet and have fun and create...and maybe there will be new projects in the future.
:)

13 kommentarer:

Julie Tucker-Wolek sa...

i loveeeeeeeeeeeee that lo gudrun....and i too am saddened by lene's decision.....that is a shame....i hope that u will be able to continue with the dream....for u have a beautiful business and beautiful papers!! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

mettepip sa...

Herlig, fargeglad LO Gudrun! Stilig med de mismatchende bokstavene;) Artig bilde.
Leit at Lene gir seg, men jeg er veldig glad for at du fortsetter! Er jo en trofast 3ndy-fan vet du, og har tenkt til å fortsette med det! Har jo nesten ikke råd til å bruke arkene mine, for jeg er jo så redd for ikke å få tak i de igjen;) Blitt litt flinkere da for jeg har jo ganske så mange! Gleder meg til vårkolleksjonen, og vil gjerne se den i Ski (krysser fingrene). Lykke til videre Gudrun!
klem fra
Mette

Lene S sa...

Jeg ville bare si at jeg er veeeldig glad i deg vennen min! :)) Og layouten av herlige Iver er, ja nettopp, herlig ;)


STOR KLEM!

Heidi sa...

Superduper layout Gudrun.
Ang at Lene gir seg...så ja...meget trist at hun blir borte fra 3ndy papir, men dette klarer du!!!!!
Vi er MANGE her ute som venter og klør i fingrene etter ny kolleksjon...
Jeg har alltid likt det dere begge to har laget!!! Lykke til Gudrun :))

Klem Heidi

Anonym sa...

Herlig LO! Kult bakgrunnsark og et herlig bilde! Så trist at Lene slutter i 3ndy, det er nok litt spesielt for dere begge! Men heldigvis fortsetter du! For jeg er også en stor fan av de herlige og anvennelige arkene!!! Og gleder meg til den neste kolleksjonen!

T:o)ve sa...

*KLEMMER*

Kjempetrist at Lene ikke fortsetter i 3ndy, men jeg VET at du kommer til å fortsette å få oss til å sukke over nye og lekre papirer også i fremtiden!
Jeg gleder meg i alle fall til å se neste kolleksjon, scrapper jo stort sett kun 3ndy jeg LOL!
Layouten med Iver er herlig funky, akkurat som du!

Norske Scrappere sa...

Triste nyheter, men gledelig at du fortsetter ;o)

Lykke til videre til dere begge.

Papirene deres er herlig lekre

Klem Jeanette

Sasha Farina sa...

don't ever quit :) promise. you're so inspiring!

Deana sa...

Keep the dream alive, Gudrun! Never give up! :-)

That Joy Ride LO is so cute & fun... such a great reminder to mix & match those title letters! :-)

Hugs...

rev sa...

sorry to hear about Lene leaving, but you have to go on sweets, it's your dream, you'll make it happen!

huge hugs!

alexandra s.m. sa...

sorry to hear about your friend's departure but glad you're still on board and your two creations are full of life as usual!

Thanks for sharing ~

Denise sa...

Gudrun I am sorry to hear about your friend leaving but so glad you are going to keep going! You are an inspiration-as a mom, artist and business woman! keep going.

Grazia sa...

ciao ti seguo sempre sei bravissima, ti ho vista al pacs di napoli anno scorso...grazie per tutti gli spunti che mi dai...
grazia