Recent Posts

mandag, februar 20, 2006



Bare å hoppe i det......

Endelig vinterferie! Og en ferioe med så mye snø som det ikke har vært på over 30 år! så er jo dette et eldorado for barna. Vi fryder oss, og kan nå hoppe fra garasjetaket og ned i snøfonna under...

Fryd og glede!

Dagene går med til uteaktiviteter.

I tillegg har jeg virkelig "hoppet i" et skikkelig storprosjekt..... Nemmelig å få noe orden på scrapperommet mitt.....

Rommet er et gammelt kjøkken, med innredning fra 50tallet, kjøleskap og en gammel grepa-komfyr.....

Joda, jeg har pult og jeg har det jeg trenger......bortsett fra ordenssans..... ;-) Men nå får vi se om jeg ikke får orden på det også. jeg har engasjert mannen også, og han har lovt meg å fjerne kjøleskapet og komfyren, som jeg vel strengt tatt ikke trenger til scrapping....Lurte en god stund på om jeg ikke ville beholde steikovnen....kunne jo tenkes jeg ville få bruk for den til framtidige UTEE-prosjekter.....men siden rommet bare er sine snaue 6 kvadratmeter, så tror jeg nok den må vike plassen......

Nå gjelder det altså å finne de gode løsningene....

Er lei av å lete, lei av å ha scrappesaker rundt i hele huset...

Det er hyggelig å sitte ved spisebordet å scrappe....litt i nærheten av mannen min, og det som skjer rundt....men det er ikke hyggelig med alle bokser, kasser, papertakere, båndruller og div. som flyter rundt...... ;-)

Dessuten har jeg jo en liten superscrapper til i huset.

Min vesle Eirun sitter gjerne i timevis og pusler med kortlaging, litt stempling og pynting med bånd, glitterlim, diecuts og klistremerker........ og best av alt er det jo når hun kan snoke til seg noe fra mammas utstyr.... ;-)

Gleder meg til å få orden rundt meg.

Gleder meg til å få system som funker.

Skal bli så godt å få et rom hvor jeg kan ha alt jeg trenger til scrappinga på bare en armlengdes avstand.

Ingenting er vel så lekkert som systematisk og pent sortert scrappeutstyr..... ;-)


Og så har jeg fått en SKIKKELIG Gladmelding idag.

For det er flere som Hopper i det..... ;-)

Tove har nemmelig startet sin egen blog idag! Grattis Tove! dette blir sikkert kjempebra!!! Gleder meg til å se hva du kan få til der! Lykke til og stor klem til deg! :-)

Så til alle dere andre som fortsatt sitter i ro....

bruk ferien til noe nyttig....og bare hopp i det....! ;-)

2 kommentarer:

T:o)ve sa...

For et system Gudrun!! Herligheten!
Ser ikke slik ut til meg nei... Me har fått malt 3 minikommoder nå, så forhåpentligvis kan jeg få ryddet litt på pulten min snart....

Takk for koz melding om bloggen min :o) Håper jeg kommer meg godt igang snart ;o)

*klemmer*

Anonym sa...

bape hoodie
curry 6
golden goose
off white
hermes birkin bag
off white t shirt
golden goose
off white
yeezy
air jordan