Recent Posts

mandag, februar 13, 2006


De vi er glad i.....

Scrapping handler for de fleste av oss om å ta vare på minner, og lage fine album til de vi virkelig er glad i og bryr oss om.
Snart er det valentine, også kallt alla hjärtans dag. For en fin sjanse vi har her til å lage en LO eller et kort til noen vi er glad i, til å sette litt ekstra fokus på noen vi bryr oss om.
Barna mine står selvsagt mitt hjerte aller nærmest. Jeg har laget en side om dem...de vakreste blomstene i min hage...
Jeg har brukt vinterbilder av dem...bilder fra nå nylig, men jeg har prøvd å illudere en blomsterhage...dette gir LO'en min spenning og kontrast, syns jeg. Dessuten er det litt symbolsk: Mine unger er mine blomster selv i vintermørke og kulde. De lyser opp hverdagen min, inspirerer meg og gir livet mening.
Det er ikke å legge skul på at det er tøft og ofte slitsomt å ha 4 barn så tett.... og nettopp derfor er det så viktig for meg å få scrappet sider som viser gledene, de gode minnene, de fine hverdagene og alt jeg setter pris på ved mine fire vakreste.....

Sender utfordringen videre:
Lag en side om barna dine, der du setter dem, og hva de betyr for deg i fokus.

Ha en god dag! :-)