Recent Posts

mandag, februar 06, 2006



Snart valentine, eller, på godt norsk: "alle hjerters dag".

Denne LO'en er lagd til min kjære i forbindelse med en valentine-konkurranse (som inspirasjonsbidrag)

Siden jeg har lagd er altså til min kjære Eirik.

Er så glad i dette bildet av ham. Har brukt teksten fra en kjærlighetssang sunget av bla. Chet Baker. På snurren har jeg skrevet et lite bruddstykke av teksten i sangen, som jeg syns passet perfekt til hva jeg føler for mannen min.

Er inne i en periode der musikk og sanger inspirerer meg mye. det har da også vært mye musikk og spilling i det siste.

Var på Hadeland og spilte hele helga....musikk er en stor del av livet vårt, det var også sånn jeg traff min kjære......så da er det vel naturlig også å inspireres av en av favorittsangene til å lage en skikkelig Valentine-LO.

En annen sang som også surrer i hodet mitt i forbindelse med valentine er "my funny valentine, sweet comic valentine.........you make me smile with my heart...."

Vakker tekst.

1 kommentarer:

Lene S sa...

Denne siden er så tøff! Og allikevel romantisk;o) Har du malt bakgrunnskartongen?

Nå MÅ vi snart treffes!! Neste uke?? ;o)