Recent Posts

tirsdag, februar 14, 2006


Eget papir.

I kveld har jeg puslet litt med penn og pensel...
Fantastisk så morsomt det er å ta fram blyant og penn....la tanker, kreativitet og hånden løpe....og til sin overraskelse oppdage at dette blir jo noe...
Dette arket skal jeg bruke til en side om min mor...
Hun var det aller første mennesket jeg så drodle....jeg må ha vært bare et par år da jeg oppdaget hennes krusiduller på alle papirlapper rundt telefonen...
Fine små kunstverk...snurrer og sirkler....alltid myke former...
Da jeg selv tok pennen fatt for litt siden...oppdaget jeg at dette kanskje var arvlig.....gleden ved å lage svevende...organiske...ukonkrete...drømmende former....
Etter inspirasjon av to utrolig dyktige svenske scrappere; Fiffi og Muhren fikk også jeg mot til å svinge pennen. Tusen TAKK!! Dette er så morro, og jeg håper mange, menge får mot til å prøve seg på denne trenden kallt drodling.

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Å, vilken underbar doodling du gjort! Du är fantastiskt duktig!!!

Elisabeth sa...

Så vackra "krullidutter" du har skapat!

Linda Muhr sa...

Sååå snyggt! jag blir bara mer sugen, undra om jag inte ska sätta mig och doodla lite när barnen sover!