Recent Posts

onsdag, februar 22, 2006



Kl. 02.30:

Mamma HVA driver du med NÅ??

Eirun kommer opp av senga si, og tusler forbi arbeidsrommet mitt.... Hun stikker ett trøtt, lite fjes inn og lurer.....og det kan man jo gjøre. For HVA gjør jeg egentlig på arbeidsrommet mitt klokka halv tre om natta??

JO. Jeg er rett og slett en nattscrapper. ;-)

Inspirasjonen kommer som oftest etter klokka ti på kvelden. Rart med det.... selvom jeg har hatt fri hele dagen, så er ofte kvelden best..... Kanskje fordi det er ro i huset. ingen andre plikter roper. Ingen telefoner ringer, og ingen dårlig samvittighet for at man heller driver med hobby-ting enn nyttige ting....??

Sikkert mange scrappere som har det som meg.

Det rare er at jeg ALLTID har vært mest kreativ i de små timer..... da jeg var yngre kunne jeg stå opp mitt på natta og male bilder!

I natt har jeg gjort ferdig én, og er straks ferdig med en til LO til en artikkel jeg holder på å lage. Har jobbet med valg av mønsterpapir på ulike måter......

Merklig hvordan man kan finne gode kombinasjoner ved en tilfeldighet.....

Idag prøvde jeg først med en SienicRoute-blanding. Så med en KI-blanding, og til slutt med en MAMBI-blanding......

Og hva jeg endte opp med??

JO: Baksiden av ett av SR-arkene sammen med 2 av KI-arkene!?! RART?! ...Disse arkene kom tilfeldigvis bare "borti hverandre" mens jeg holdt på å teste ut Mambi-arkene.

Og nesten slik de lå....bare slengt med bildet midt oppå....ja, sånn ble oppsettet på siden også.....Snodige tilfeldigheter.... ;-)


Dette er hovedbildet sammen med MAMBI-papirene. Disse ble forkastet denne gangen, men det er jo så utrolig LEKRE og sommerlige ark. Digger dem, og har skikkelig GO for litt sterke farger for tiden! :-)

2 kommentarer:

T:o)ve sa...

Ja, hva i all verden drev du med..... LOL
Nattscrapping er nok et velkjent fenomen ja! Effektiv var du i går også ;o)
Gleder meg til å se artikkelen!

Linda Muhr sa...

Ja! Det är om natten, de goda ideérna kommer! :-)