Recent Posts

søndag, februar 26, 2006


Endelig! En seier for meg.....

Jeg har de siste dagene vært tankemessig i sving med en ny art-Journal, en utfordring fra Rhonna Farrers blog. "21 days makes a habbit".
Utrolig spennende og artig utfordring.
Jeg ville så gjerne være med.
Men hvordan i alle dager kunne LILLE MEG tørre å kaste seg igang med noe sånt?
Hva ville prestasjonsangsten si? Hvordan ville det gå med kravet om at alt jeg prøver meg på må være superbra før jeg engang har startet?
Jeg bestemte meg for å la min nye "habbit" bli: Å ha tro på meg selv!
Sikkert noen mange av oss kunne trenge.
Hvorfor være beskjeden?
Hvorfor tro at man ikke er bra nok?
Hvorfor ikke prøve på ting man har lyst til, når det eneste man kan få igjen er glede og vinning?
Flere dager har gått.
Jeg tenkte at nå var det for seint..... Jeg er og forblir en beskjeden liten pygmé med altfor store krav til meg selv......
Men så bestemte jeg meg plutselig:
Jeg SKAL være med på denne utfordringen. Dette kommer jo til å bli SÅ morro!
Og så, var jeg igang.
Thank you, Rhonna, You are such a great artist and a great inspiration!
....og TENK om vanen ville vare..... ;-)

3 kommentarer:

Rhonna sa...

Oh my goodness..this is so fun to see your work.
Wow..it's just such a beautiful art journal.
I love this!
I'm so excited you are joining in on The {21} Challenge..way to go!
You can do it!
R

T:o)ve sa...

Herligheten for noen lekre sider du har laget Gudrun, og JA!!!!! du ER noe du KAN noe!!! Du er UNIK vennen!!!

Tusen takk for at du er min store inspirasjon og mentor innenfor scrapping ++ Trenger vel ikke nevne mer her og nå, tar det over et glass rødvin i sommerferien! LOL!

Takk for inspirasjonen, jeg er meg selv, greidde ikke motstå en utfordring.......... Hehe

*Klemmer*

Tove

yanmaneee sa...

air jordan
nike air max 2019
birkin bag
vapormax
golden goose
balenciaga trainers
nike max
retro jordans
off white nike
valentino