Recent Posts

torsdag, januar 11, 2007




Dag 4. Hvordan går det med dere?


Vil bare si tusen, tusen takk for alle kjempekoselige tilbakemeldinger og kommentarer fra både norske og skandinaviske scrappevenner. SÅ gøy at både svenske og danske også titter innom her :)


Så til motivasjonen: Her går det litt smått....har hatt en skikkelig treig dag idag....men, noen ganger man også trenger hvile... Jeg trøster meg med dagens sitat, og håper på bedre tider ;)


Sitatet idag er på engelsk, av den amrikanske forfatteren Alexander Woollcott:


There is no such thing


in anyones life


as


an unimportant


day


Håper dere gleder dere over journalingen, skape, leke med farger og papirer. Er bare så imponert over alle de flotte sidene dere har lagd hittil. Stå på venner!! :)



Hi friends.

We are heading foreward in our artjournal. Day 4 today. My day has been one of this slow ones...

But maybe everybody need to relax once in a while....so I stick to the quote for today, and hope for a better day tomorrow. ;)

4 kommentarer:

Åshild sa...

Dette er rare greier.... jeg sier ikke mer, for resten kan du lese i bloggen min :)

Eller, forresten - jeg må si én ting:

TAKK!

God klem!

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Igjen flotte sider du har laget Gudrun :)
Jeg koser meg med motivasjonsboken min og gleder meg til hvert nytt sitat som kommer :)
Er litt treig med å laste opp sidene, så det kommer opp noen sider i fleng her.
Takk for at du har denne utfordringen, og det er kjempe gøyt å se i de andre sine Art Journal :)

Anonym sa...

Supertack Gudrun! Jag gillar verkligen motivationsboken!! :-)

phethashough sa...

great post to read best replica bags online try this website Louis Vuitton replica Bags this contact form Louis Vuitton replica Bags