Recent Posts

onsdag, januar 17, 2007

A deck of me, week 1&2


Thank you Emily for hosting this wonderful challenge. Love the idea of making one little card "of me" every week this year. As I was the luckiest person ever, coming to your class in Paris, I already have the sweet, little bag to hold my deck,(you can see it on lenes blog) and the first two cards I have made was allready prepared in that class.
Love those different tecniques of painting we learned during Emilys class.
Each week I'll choose one word to put on my card. This word might be something important to me that week, something that's really ME, or just one word that dropped into my head....
So after this year I hopefully will have one deck of words that shows ME, the way I am right this year.

Jeg var så utrolig heldig at jeg fikk være med på Emilys "A deck of you"-kurs i Paris i oktober. Et fantastisk kurs, der vi lagde en kjempesøt liten pose til kortstokken (se bilde på Lenes blog), og lærte flere fine maleteknikker. Har brukt to av kortene jeg lagde på kurset som base her.
Jeg har bestemt meg for å velge ett oprd å ha på kortet mitt hver uke. Ett ord som er viktig for meg, som er "meg" eller bare et ord som faller meg inn. På slutten av året vil jeg forhåpentligvis ha en kortstokk med ord som representerer meg, slik jeg var dette året 2007.

:-)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Gorgeous cards, love the texture and i love how you left part of the queen showing through.

Torunns- fristed sa...

Kjempefine kort.
Jeg falt også for hvordan dronniga skimtes i kortet!

Ania sa...

Nydelige kort! :) Likte også at dronningen skimtet gjennom på det ene kortet :)

Lene S sa...

Jeg må si som de andre...flott med dronninga som skimtes igjennom. Herlige kort og en god ide å bruke de slik du har valgt!

Klem L

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Kjempe flotte kort du har laget.
Synes dette er så gøyt og det er så kjekt å se alle de som er med på det, masse flotte kort der ute :)
Klem

banglamarie sa...

Flotte kort du har laget. Det blir spennende å følge deg gjennom året og få vite mer om "hvem Gudrun er" :)

Emily Falconbridge sa...

oh, i LOVE this idea...one word each week...so powerful and cool! i cant wait to peek in each week and see what you do! and isn't it fun to alreafy have the bases prepared? makes it to much faster! so happy to see your stuff gudrun!

Kathrine sa...

Oioi så kule kort!!
Jeg digger dronninga som kommer igjennom.

Skulle gjerne lært meg noen maleteknikker jeg - tror nemlig ikke jeg kan noen LOL

Smart ide det med ett ord for hver uke

Christi sa...

I really love the idea of using a word/per card. I look forward to watching your journal progress because you do beautiful and inspirational work. smiles...