Recent Posts

søndag, januar 14, 2007

Gode venner




Vil bare lage en post hvor jeg sier tusen, tusen takk for alle koselige kommentarer, varme tanker, klemmer og gode hilsner til meg og familien. Det varmer, og jeg setter mer pris på det enn dere aner. Igjen: tusen takk!




Så, hva i all verden skulle jeg gjort uten alle mine gode venner?


Det hadde ikke vært mye til stell om jeg ikke hadde hatt alle disse gode menneskene rundt meg.


Idag har jeg fått flere fine overraskelser:


Lene har sendt meg en superkul liste over alle de som deltar på Motivasjonsboka.


Denne lista kan alle som vil kopiere og lime inn i sidebaren på bloggen sin. Da blir det lettere å finne fram til de som deltar, og vi kan kommentere og oppmuntre hverandre. :)




Rita


Så har den samme fantastiske Lene lagd en supercool banner til bloggen min!! :) Jeg smiler fra øre til øre !




Anne marit har lagd verdens skjønneste avatar-jente til meg. TUSEN TAKK, AnneMarit, du er en knupp!




Har hatt en kjempekoselig bursdag for Edvin idag. Hadde skøytebursdag, med bål, pølsegrill og masse kos. Edvin elsker disse sosiale treffene, der alle i klassen, deres foreldre og søsken, lærere, og husvenner av familien vår er invitert. Vennskap har alltid, så lenge han har vært et sosialt vesen, vært viktig for edvin. Han elsker å kunne invitere alle han har lyst til, og det betyr så utrolig mye for han når alle kommer, koser seg, er glade og kan være sammen. Tusen takk til alle dere som kom og gjorde denne dagen til en fantastisk dag for 11åringen vår. :)




TUSEN TAKK FOR IDAG!

8 kommentarer:

banglamarie sa...

Så koselig banner Lene har laget til deg :) og avataren fra AM er jo bare supersøt!! Avataren kunne ikke vært mer passende for du er så herlig og strør om deg med kjærlighet og varme ord!!

Koselig å lese at Edvin har hatt en god bursdag.
Ønsker dere en god søndag :)
STOR KLEM til deg Gudrun!!

Rita sa...

Knusekul avatar du har fått deg. AM er bare rå på avatarer - knall søt :) Banneren din var jo kjempe flott :) Det er god å høre at du får den støtten du trenger nå som du har det litt vanskelig. *god klem*
Ellers har jeg fått slengt meg med på motivasjosbok-utfordringen din jeg også, og må få lov til å takke for inspirasjonen. Har det så gøy med den lille boken min. :) Ønsker dere en fin søndag. :)

T:o)ve sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag til Edvin!!!!!!!!! Even hilser også ;o)
Trist med moster :o( *trøsteklemmer*
Lene har laget et knusekult banner til blog'en din! Huff, jeg skulle fått ordnet meg noe jeg også snart....
Litt forsinket med motivasjonsboka, men jeg er med,- i tankene i alle fall ;o)
GO GIRL!!!!!!!!!!

Klem til deg og alle sammen!!!

Kathrine sa...

Hey, Gudrun hva er det som gjør at vennene dine lager så kule greier for deg? Kniis. Kanskje jeg trenger noen tips! det er veldig bra med den motivasjonsboka! Jeg er visst treg med det meste for tida, og tror jeg må bli med en annen gang. Jeg følger med da! For what its worth.

Unknown sa...

Koselig at dere hadde en fin bursdag i går, hørtes enormt morsomt ut... Så flott avatar og banner du har fått deg.... smil...

Gleder meg til dagens sitat og inspirasjonsbidrag!

Ania sa...

Høres ut som en kul bursdag! :)

Linn sa...

Superstilig banner OG avatar!! Og så flott den motivasjonsboka di er. Har sett litt på Vibeke sin, og den er også utrolig stilig. Flinke dere er!

Ønsker deg en fin, ny uke.

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Kjempe flott banner du har fått deg :)Og aventaren fra Anne Marit er bare så kul :)Passer helt perfekt til deg :)

Kjekt å høre at Edvin sin bursdag var så fin :)

Fortsatt fin søndag til dere.
Klem