Recent Posts

mandag, januar 08, 2007

Motivasjonsboka, dag 1




Hei!


Så utrolig artig artig at så mange av mine kjente og ukjente blogvenner allerede har sagt at de har lyst å lage seg en liten motivasjonsbok sammen med meg. :)


Jeg er i full sving. Har valgt meg en liten, oransj, spiralinnbundet bok, med svarte sider. her skal jeg utfolde meg og leke. Dette blir ikke noe tidkrevende eller gjennomarbeidet, bare en hurtig journal, med rom for å prøve ut nye teknikker, leke og kreere. ;-)


Dagens sitat er hentet fra Leonardo DaVinci. Det er på engelsk, men jeg liker dette sitatet. Det handler om å GJØRE. Jeg er en handlingens dame, og ordet GJØRE - to DO- passer meg utmerket....det passer også når man skal gå igang med forbedringer.... ;)


Knowing is not enough


We must apply.


Being WILLING


is not enough


We must DO.



Hi.


Even if no englishspeaking have appeared at my blog lately, I have decided to write a little bit in English anyway.


Here is the Quote for the first day of my artjournal. Easy for you, because it is all in english. ;)Written or said by Leonardo DaVinci.


I Love this quote, it is about doing...and to make some changes, you have to be willing to DO what ever you have to do.


Have a nice day.


And enjoy!


Gled dere! :-)


9 kommentarer:

Rita sa...

Åh, dette ser så gøy ut, jeg elsker sånn små bøker med visdomsord. Tror jeg må prøve å få vært med på denne. Og om jeg ikke rekker å lage meg en bok akkurat nå skal jeg spare på visdomsordene til litt senere.
Gleder meg til å se mer av boken din, første siden var knall fin!!

Vibeke Spigseth sa...

Dette skal jeg være med på!
Nå gleder jeg meg til i kveld! Da skal jeg kose meg med dette sitatet!
Første side i boken din er nydelig,- og liker "vignetten" til motivasjonsboken kjempegodt! Jeg blir så inspirert av deg,- takk skal du ha, Gudrun!

Har endelig kommet i gang med bloggingen igjen jeg også, og håper du vil titte innom i ny og ne! :-)

Klem, Vibeke

Lene S sa...

Jeg også gleder meg til scrapping og art journaling i kveld! Takk for at du legger ut denne herlige utfordrongen!

:o)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

så spennende dette blir da Gudrun :)
Gleder meg til å begynne, kanskje det er dette som må til for min del ;)
Jeg har en liten maya road bok jeg tenkte jeg skulle bruke, passer helt perfekt til dette.
Gleder meg til å se mer fra deg for første siden var knallbra :)
Klem

Åshild sa...

Da er jeg igang! *juuhuu*
Jeg hadde også en bok med sorte ark liggende, som jeg vil bruke. Har ikke laget forsiden på boka ennå, for den tror jeg jeg skal lage helt til sist... Men tittelblad og første dag er på plass! Og jeg juger ikke: Jeg kjenner faktisk at dette gjør noe med motivasjonen min!

Gleder meg til å følge med i deres bøker også :)

Klem fra Åshild

T:o)ve sa...

Jippi!!!
Jeg er med,- greier ikke motstå en slik utfordring vettu ;o)

Lene S sa...

Da var jeg ferdig med første dag og de to første sidene i motivasjonsboka. Så utrolig deilig å jobbe med en AJ igjen...håper bare jeg klarer å holde tritt nå da;o)

http://minscrapblog.blogspot.com/2007/01/oooops.html#links

Unknown sa...

Nå er jeg endelig i gang også. Måtte ta sene kveldstimer til hjelp, for Bertine våknet en time etter hun hadde sovnet, og ville absolutt ikke sove....

Takk for at du har startet opp dette, Gudrun.... :_)) De første sidene dine er kjempeflotte og til stor inspirasjon...

banglamarie sa...

Så fin utfordring du har laget!!! Jeg skulle gjerne hengt meg på men kjenner at jeg har det en smule for travelt for tiden. Jeg skal spare alle sitatene dine til senre :)

Masse flott du har postet i det siste!!! WOW!!