Recent Posts

torsdag, januar 18, 2007

Motivasjonsboka, dag 11





Dag 11. Bare 3 dager igjen!


Jeg reiser bort denne helga. I morgen faktisk, for å stå på ski, og nyte litt vinter. Så da blir dere forlatt, mine kjære blog- og motivasjonsbok-venner.


Men jeg legger ut to sitater i morra før jeg drar. Og det siste på mandeg.


Håper dere syns det er ok.





Dagens sitat er av den svenske forfatteren Agust Strindberg.


Han har skrevet noe om det å leve, som ihvertfall fikk meg til å åpne øynene.





Slåss mot Troll,


befria prinsessor,


dõda varulvar,


det er


at LEVA!


Here is the day 11 of my little artjournal. The quote today comes from a famous swedish author: Agust Strindberg. Translated it is something like:

Kill trolls

find a princess

kill a werewolf

That is what life is like.