Recent Posts

tirsdag, januar 09, 2007

Motivasjonsboka, dag2 :)





Hei igjen. Da er vi videre på dag to. Føles bra å være i sving! :)


Dagens sitat:


FORANDRE seg


kan ingen


FORBEDRE seg


kan ALLE.


et sitat av den tyske forfatteren Ernst von Feuchtersleben. (1906-49)


Så glad for alle dere som har lyst å være med. OG: Det er ikke for sent å slenge seg med! Her er hovedsaken å glede seg over kreativiteten, samtidig som man kan motivere seg til å gjøre små forbedringer i det nye året. Lene, Åshild, Vibeke, VibecheE og Synnøve er allerede i gang, ta en titt innom og se deres flotte journaler. BRA JOBBA!! :)


Her er mine sider for dag 2:


The day two of the journal. Sorry about the norwegian quote....It's all about improvement, you don't have to be another person, just try to make some positive changes.... (but you can use a quote of your own decission, your own words, or just art, if you rather prefer that)

So that's what we are working on here. Love the idea of making art and getting motivated (is that a word in english?) to getting better, or make some changes in some ways. So never to late to join into this small artjournal if you like.

:)

11 kommentarer:

Lene S sa...

Oj! Den drodlesiden var bare så flott! Herlig sitat igjen...jeg går i gang i kveld ;o)

Anonym sa...

kjempeflotte sider Gudrun.
Flotte sitater som jeg tar vare på til jeg også skal lage noe slikt, men det får bli en annen gang.

Åshild sa...

I'm done :)

Og jeg er helt enig med Lene - drodlingen din er super!

Torunns- fristed sa...

hei Gudrun
det var jeg som ble anonym i stad
Torunn alias Tusjen

Marit sa...

Her skrev jeg den lange kommentaren hvor jeg skrøt hemningsløst..også ble det jammen borte da jeg forsøkte å legge det inn. Uansett. Utrolog flott, nært og kreativt Gudrun. Jeg er imponert :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så flott drodlesiden din er :)
Likte veldig godt sitatet i dag også :)
Har begynt på motivasjonsboken men ennå ikke fått lagt ut på bloggen min, men det kommer ;)
Klem

Kathrine sa...

Så flotte sider du lager! Jeg blir alltid litt satt ut når du kaller noe for "hurtig" for det ser så avansert ut! Har ikke fått med meg denne utfordringen før nå, men den er jo utrolig kul. Du overtar liksom for Rhonna du! Kult.

Monica sa...

Kjempeflotte sider du lager, helt imponerende nydelig!!
Jeg hadde kjempelyst til å hive meg på, men ser at jeg ikke klarer det denne gangen.
Men jammen skal jeg gjøre som flere her og sparer på sitatene dine, så kanskje en gang....
Gleder meg uansett til å se mer fra boken din! :)

Anonym sa...

Åh vad kul! Jag är med direkt och har precis gjort färdig mina första två. Superskoj!! :-)

banglamarie sa...

Herlig sitat og flotte lekne sider!!!

yanmaneee sa...

jordan shoes
kyrie 6
golden gooses sneakers
jordan shoes
coach outlet store online
hermes handbags
kyrie 6 shoes
russell westbrook shoes
golden goose
kd shoes