Recent Posts

onsdag, januar 10, 2007

Motivasjonsboka dag 3 :)




Da er dag tre i *motivasjonsboka* her.


Det er så utrolig bra for meg, dette her, å både kunne forbedre meg litt samtidig som jeg kan dele mine motivasjonssider med dere. Så langt ser det ut til å virke :)


Er noen nysgjerrig på hva jeg prøver å forbedre? Jeg er inne på bevegelse. Har en idé om at å bevege kroppen også får hjernen i bevegelse. Scrapping er en stillesittende hobby. Mye ved PC og mye ved scrappebordet. Dette året har jeg bestemt meg for å gå inn for litt mer bevegelse. Har ikke noe bestemt mål, men jeg skal gå litt hver dag, og gjøre noen øvelser som er gode for meg. Så langt, så bra. Jeg føler at dette går bra. Både kroppen og hjernen er kommet i god sving etter juleferien. :) Må gi meg selv litt ros og støtte, et skikkelig klapp på skuldren. Bra jobba! Slett ikke værst å ha kommet igang, være i siget. En god start er alltid bra.


Hvordan går det med dere?


Idag fikk jeg en kjempekoselig overraskelse også. For nå er vi ikke bare norske med på denne motivasjonsboka, men også vår svenske venninne Marie, er med. Så gøy! :) Gå inn og se på hennes flotte start på denne boka. Hun lager den i et format så den kan bringes med i håndveska. Bare digger den ideen. Tusen takk Marie! :)


Dagens sitat er fra den tyske forfatteren Arthur Schoppenhauer. Jeg liker dette spesiellt godt. Det er på mange måter ganske humoristisk. Humor er en viktig del av meg, av livet mitt. Humor han brukes på mange måter, blandt annet til å se seg selv..... For min del vil jeg si at det er en livsnødvendighet. ;)


SELVROS


skal man


LYTTE


til


den kommer fra


HJERTET


:)


det andre lille sitatet jeg har gitt meg selv, etter en god dag, for min del, er av den mindre kjente Gudrun Loennecken..... lol


"GI DEG SELV ET REALT KLAPP PÅ SKULDEREN!" det fortjener du ;)


Fortsett å glede dere over å lage, dele og være "i bevegelse".


Still working on the journal. The quote today is about telling your self you are good - you can do it - manage it. It's not a very serious quote, but I love it anyway. Laughter have helped me trogh my life quite often....especially when it comes to the point I have to look at my self. ;)

So be proud of your self.

Create and have fun.

:)

8 kommentarer:

Åshild sa...

"Dagens" gikk rett inn, Gudrun! Takk! Og gult er kult :)

Klem

Lene S sa...

Herlig! Dette sitatet likte jeg;o) JObber med side 3 nå, så de to siste dagene blir postet i kveld tenker jeg :o)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så utrolige herlige sitater og kanskje det vi ikke mest gjør. Jeg vet at jeg er ikke noe særlig flink til selvros.
Kos deg videre i kveld og sidene dine var bare helt nydelige :)
Tusen takk for kommentarer på min blogg, det gjør meg så glad :)
Klem

Unknown sa...

Helt herlig, Gudrun....
Har akkurat postet min art journal, dag 2.

Takk for at du arrangerer denne kjempespennende art journalen,man blir så kjempemotivert og leken..., og dine inspirasjonssider er virkelig flotte....

Vibeke Spigseth sa...

Hei på deg, og takk for flott utfordring! Jeg gleder meg til hver kvald fremover for å lage en ny side til boken min!

Gleder meg til å se deg igjen!

Anonym sa...

Åh vilka härliga! Gillar din pil och hjärtat skarpt!
Nu ska jag iväg och göra mina. :-)

Charlotte sa...

Art journals er såååå stilige. Kæmpeflot ide med en motivationsdagbog! Jeg deltager ikke selv, men jeg kan godt li' at kigge med på sidelinjen. ;0)
(Jeg må hellere lige nævne, at jeg kommer fra Danmark!)

Jeg vil følge med her! Det ser vældig hyggeligt ud.

yanmaneee sa...

longchamp
100% real jordans for cheap
supreme clothing
louboutin shoes
jordan 4
chrome hearts outlet
kyrie 5 shoes
yeezy 500
lebron james shoes
yeezy shoes