Recent Posts

onsdag, januar 17, 2007

Motivasjonsboka, dag 10 :)



Det snør, det snør, tiddelibom..........!

Endelig ser det ut til at vi skal få litt etterlengtet vintervær. Kunne gjerne hatt det før jul, for min del, men ungene er henrykt, og snø er jo egentlig ganske morro....


Jeg gleder meg stadig over å kunne lage, gjøre og jobbe mot mine mål sammen med dere.

Dagens sitat er litt mer seriøst enn det i går, men det er noe jeg stadig tenker over. For en utrolig glede det ligger i det å kunne gjøre noe kreativt, at jeg kan få dele det med dere.

Vi har alle ulike talenter. Men mange av oss er for beskjedne til å pusse talentet så det skinner og kommer til sin rett. Vær ikke redd for å bruke mulighetene dine!

Dagens sitat er fra den danske forfatteren Bente Clod:
Hi.
Some englishspeaking have asked about my art-journal. Yes I started off really good, writing for you in english...but as days have went by, my norwegian language has been the onely...
Sorry about that.
The quote today comes from the danish autor Bente Clod. It is about the greatest joy is our talents and opportunities.
This time lots of the quotes have been in norwegian, because we have been onely scandinavian participants in this journal.
Maybe I'll do something else next time, so you, my non-norwegian-speaking friends can join in too. :-)
Anyway: Love to see you here, and I'm very happy to get your comments. ;)

12 kommentarer:

Lene S sa...

Et veldig godt sitat! Gleder meg til å lage side 9 og 10 i dag :o)

Nathalie Kalbach sa...

this looks gorgeous - love your ideas!!!

Unknown sa...

Jeg ligger litt på etterskudd, men nå har jeg postet dag 7, 8 og 9 på bloggen min...
Takk for de fine sitatene du finner til oss, og tusen takk for de fine og inspirerende layoutene du lager....

Ha en fortsatt fin kveld...

Torunns- fristed sa...

kjempeflotte sitater!
Jeg følger med hver dag, og lagrer de i en bok, til senere bruk :)
Kjempe flotte lo\ er. Likte veldig godt drodlingen din og sitatene på mønsterarket.

banglamarie sa...

Flott sitat og nydelige sider :)

Rita sa...

Det er så koselig å komme innom siden din på jakt etter nye ord for dagen og ny inspirasjon. Januar pleier å være en litt mørk og laaaang måned for meg. Men med litt positiv input hver dag, og det å kjenne litt på hva dagens sitat betyr for meg - det har vært helt supert :) Og i dag har jeg laget ferdig nok et Gla' prosjekt inspirert av deg, Gudrun. (sitat utfordringen) Du sprer så mye glede rundt deg, og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som setter pris på det.
Stor klem

Kathrine sa...

Kjempeflotte inspirasjonsord du har!
Flotte kort under her også, kommenterte den posten også - hvis du ikke er sånn som følger med på tidligere poster.

Lene sa...

Enda et flott sitat!
Og så mange fine sider du har laget!
Her er det mye inspirasjon og motivasjon å hente!

Jeg henger litt etter i motivasjonsboka mi, men haler stadig innpå dere :)
Jeg skal snart ta bilder og legge ut i bloggen min også :)

nuto sa...

straight from the source replica gucci check that best replica bags online visit the website replica gucci bags

sleareath sa...

click here to investigate Louis Vuitton fake Bags check this link right here now replica ysl useful source good quality replica bags

Anonym sa...

More hints recommended you read more tips here her response click resources see it here

Anonym sa...

fear of god essentials
jordan outlet
bape hoodie
fear of god
off white t shirt
off white
kd 12
a bathing ape
kyrie shoes
off white jordan