Recent Posts

lørdag, januar 13, 2007

Motivasjonsboka dag 6 :)






Idag er både en glad og en trist dag for meg...



Igår fik jeg beskjed at min kjære, kjære moster Ingalill i sverige ikke lenger er blandt oss... Det er så utrolig trist....



Idag er Edvins bursdag, og vi skal feire med skøytebursdag og 30 glade unger.



Sånn er livet, glede avløser sorg - og omvendt....



Idag har jeg lagd en ganske kjapp, digital side til min motivasjonsbok...... Kjenner at jeg må fokusere på de gode tingene, det som er verdifullt.



Dagens sitat speiler nok litt av min sinns-stemning....så dere får bare ta det for det det er.



Don't ask yourself what the world needs;


Ask yourself what makes you come alive.


And then go and do that.


Because what the world needs is


people who have come alive.



Harold Whitman


9 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen att höra att ni bär sorg. Hoppas att ni ändå kan få en trevlig dag med alla barn. :-)

Se till att ni kramar varandra!

*kram från Sverige*

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Føler med deg i sorgen.

Ellers må jeg få si at jeg likte veldig godt siden din.

Ønsker deg og dine en fin bursdagfeiring på skøyter og Gratulerer med dagen Edvin :)

Kos dere, klem

Nina`s Rosa verden sa...

Hei Gudrun!
Henger meg på denne motivasjonsboka jeg også!!
Et supert tiltak for den som trenger litt motivasjon og et spark bak!!

Føler med deg i sorgen.

Ha en fin burdagsfeiring på skøytebanen,og gratulerer så mye med bursdagsgutten!!
Kos dere,KLEM.

Lene S sa...

Gratulerer så mye med dagen Edvin!! Håper du har hatt en knalldag på skøytebanen med vennene dine! Mange hilsener fra oss her i Ski! :o) (Regner med at du viser han dette, Gudrun;o))

Jeg tenker på dere! Synes du har skrevet så klokt om hvordan sorg og glede avløser hverandre i livene våre. Moster vil bli sterkt savnet, men jeg vet at dere står sterkt sammen som familie! At dere etter at den verste sorgen er bearbeidet vil sitte igjen med de gode minnene.. og styrket som familie! Ta vare på hverandre.


KLEM!

Heidi sa...

Uff, så leit å høre Gudrun. Ta vare på de gode minnene, og ikke minst dere som familie.

Gratulerer med dagen til Edvin også, håper dere har hatt en fin dag midt i det hele.

Klem, Heidi

Unknown sa...

Jeg føler med deg jeg også.

Takk for at poster så flotte inspirasjonsbidrag...

Håper dere har hatt en hyggelig bursdagdfeiring...

Rita sa...

Så trist å høre om tanten din. Sender deg en god trøste-klem. Håper alikevel at dere har hatt en koselig dag med bursdagsfeiring på skøytebanen. Synes du hadde så fine ord om sorg og glede og så sant så sant. Masse varme tanker til deg og din familie.

Åshild sa...

Kondolerer, Gudrun. Sender deg noen ekstra varme tanker. Det 'fine' med sorg, er at det åpner for nærhet på en helt spesiell måte. Ta vare på hverandre og ta i mot nærheten.

Og Edvin: Lille Snegle og jeg gratulerer deg så mye med dagen :)

God klem og varme tanker til deg og dine, Gudrun

banglamarie sa...

STOR KLEM TIL DEG og dine Gudrun!!!