Recent Posts

mandag, januar 22, 2007

Motivasjonsboka, dag 14. :)


Da er det siste dag i motivasjonsboka. Dette har vært en fantastisk reise sammen med alle dere som har deltatt. Vil bare si tusen, tusen takk for all motivasjon og inspirasjon dere har gitt meg, gjennom alt dere har delt. :)
Idag har jeg to sitater jeg syns det kan være fint å avslutte med.
Vi har jo alle våre mål, våre ting vi vil bli bedre på, og ting vi jobber med. Ikke alt går slik vi vil bestandig, ikke alt kan bli perfekt, men på veien lærer vi kanskje en hel del, kan glede oss over de små tingene og nyte hverdagene. Det er helt OK. ;) Derfor avslutter jeg på denne måten, med et sitat av Odd Surén:
Det perfekte oppdager ingenting
og utelukker dermed seg selv.
Det er SYND
for det PERFEKTE.
Og til slutt et av "Slagordene" til den kjente scrapperen Ali Edwards. Disse ordene skal jeg huske på både i scrappingen min og i hverdagen min. ;)
"EMBRACE IMPERFECTION!" - omfavn det uperfekte ;)




5 kommentarer:

Lene S sa...

Tusen takk for en morsom og givende utfordring! Og takk for alle de fine sitatene, og ikke minst for all kreativ inspirasjon!

Du er en knupp!

KLEM!

(De siste sidene kommer i løpet av kort tid:o))

Lene sa...

Da vil jeg bare takke for at jeg har fått være med på dette sammen med deg!
Takk for sitatene og takk for inspirasjonen!
Det har vært gøy!

En stor klem sendes til deg :)

Unknown sa...

Jeg vil også takke for denne kjempeflotte art Journalen du har arrangert, Gudrun.... Det har vært vannvittig spennende å være en del av den...., og det er faktisk med stolthet jeg kan fortelle at nå er jeg FERDIG med hele AJ....

Takk igjen, Gudrun, for din inspirerende kreativitet...

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Først og fremst vil jeg bare takke deg for denne flotte utfordringen :)
Jeg har storkost meg :)
Nå har jeg fått lastet opp min siste side og det var litt vedmodig.
Igjen flotte sider fra deg og jeg gleder meg til å se sider fra den nye artjournal du er med på :)
Kos deg og klem fra meg.

yanmaneee sa...

nike vapormax
jordan shoes
yeezy boost 500
vans outlet
nike max
jordan 12
kyrie 5
vans
nike huarache
coach outlet