Recent Posts

søndag, januar 07, 2007

Motivasjonsbok


Her er starten på noe jeg håper kan bli gøy.
Det er nytt år, og tid for forbedringer.
Jeg har ingen store forsetter, men prøver heller å sette mål for hva jeg bør bli bedre på i 2007.
Jeg setter friskt igang med en liten motivasjons-journal, for meg og mine mål. Starter nå førstkommende mandag.
For virkelig å gjøre dette til en kreativ glede og inspirasjon samtidig som jeg gjør noe "nyttig" for min egen del, tenkte jeg å lage denne motivasjonsboka og dele med dere.
Er det noen som har lyst å være med meg på dette prosjektet er de hjertlig velkommen til å delta! Det ville gjort meg skikkelig glad! :)
Bare post en link her jhos meg. ;)
Jeg vil legge ut mine egne motivasjons-sider, et sitat eller visdomsord hver dag i 14 dager framover.
Så Feel free, og heng deg på. :)
Hi!
Here is my Invitation for you to join in to my little journal.
It is all about inprovement, to motivate, create and try to make or brake some habbiots this new year.
This is a kind of scrap-/art-journal, and I will share my own LO's and some wisdom or quote every day.
Please feel free to join! :)
Just leave your comment and a link here at my blog.
:)

8 kommentarer:

Sylvi sa...

jepp! Har lyst til å prøve :o) Motivasjonsbok var god ide

Nyt resten av helgen! Klem

Berit sa...

Å- dette høres spennende ut!
Veldig god ide iallefall!

Vi får se ;)

Her snør det - og vi har mer enn nok snø til snøballkrig ;)

Fortsatt fin søndag!

Lene S sa...

Johooo! Jeg er med! Så nydelige bilder av gutta under her forresten! Lekre børster! :o)

Lene sa...

Dette høres ut som et prosjekt jeg hadde hatt godt av å være med på :)
Jeg skal prøve å være med!

Unknown sa...

Jaaa, det har jeg lyst til å være med på..... :o)

Bra at du drar igang en norsk artjournal, Gudrun..., gleder meg til å starte opp med den i morgen...

Ingvild sa...

Å - kjempe spennende Gudrun. Jeg vil også prøve å være med :o)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Det høres spennende ut, kanskje jeg skal hive meg på også.
Må bare kommentere de flotte bildene du har tatt av guttene dine, jeg synes også brushene og teksten som du har lagt til var bare kanonstilig :)
Kos deg videre
Klem

Anonym sa...

hermes outlet
supreme clothing
bape hoodie
jordan shoes
off white clothing
kyrie shoes
supreme shirt
jordan outlet
Jordan Travis Scott
goyard tote bag