Recent Posts

tirsdag, januar 16, 2007

Motivasjonsboka dag 9 :)





WoW! Allerede dag 9! Utrolig hvor fort disse dagene suser avsted. Det har vært utrolig gøy og inspirerende for meg, så langt, å se alle de kjempeflotte sidene og motivasjonsbøkene dere lager. Jeg er så imponert, og jeg må også si at jeg er overveldet og kjempeglad for at så mange ville være med på denne utfordringen.TUSEN TAKK!!


Men det er jo ikke slutt enda. Fortsatt 5 dager igjen. Hvordan går det med dere? Er målene kommet nærmere? har dere gått i stå? Koser dere dere mest med den kreative biten av denne journalen? (det gjør jeg......) LOL


MEN:


" I morgon


skal eg byrja


eit nytt


og BETRE liv!


...trur eg......"


;)

(tusen takk for ideen til denne tekstboksen på transperent, lene. (den er lastet ned HER)

....hvis jeg VIL, da......

Ha en fortsatt god dag.


4 kommentarer:

Nathalie Kalbach sa...

oh this looks fab- too bad I'm not speaking Norwegian - sorry - but I love the card. Is this paint- what did you do? Sorry - I totally love this and I'm really into techniques! Greetings to Norway - I'm in Hamburg- which is pretty North of Germany, LOL!

Anonym sa...

Åh så fint Gudrun!!

Jag har fullt upp med mitt pluggande och imorrn åker jag iväg till skolan för en vecka, så jag får slutföra i efterhand. :-)

Ingvild sa...

Boken din blir veldig flott. Liker alle teknikkene du bruker - så inspirerende.

Ha en kreativ dag ;o)

yanmaneee sa...

lebron shoes
hermes birkin
supreme t shirt
golden goose sneakers
cheap jordans
air force 1
nike air max 2018
kd 12
jordan shoes
lebron shoes