Recent Posts

tirsdag, februar 27, 2007

Jeg sveeeeeever på en rosa stempelsky!!!!!!!!!!!!!!

Yepp!! NÅ har endelig de nye stemplene kommet!! Og jeg er så hoppende sprettende glad!! :-D
Nå skal det stemples så blekket spruter.

Her kommer bilder av de tre settene, spekket med LOVE, LOVE, LOVE.
Masse kjærlighet, vennskap, bryllup og snusselige, vimsete figurer og tekster.

Legg gjerne igjen en hilsen til meg og fortell hvilken av disse stemplene du tror kan bli din favoritt og hvorfor, så trekker jeg ut en lykkelig vinner som får et av de nye stemplene i posten. ;)

Love 1


Love 2

Venner


My brand new stampcollection has just arrived. Jippi!! I'm so happy :)

19 kommentarer:

Marit sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min.

Jeg skjønner godt du svever på en rosa sky. Disse var jo kjempesøte. Med fargeleggingingen din ble jeg enda mer sjarmert.

Om jeg skulle plukket ett som kanskje ble min favoritt tror jeg det må være de to jentene som holder på ett hjerte sammen og med venneteksten fordi du er du til. Jeg lager ofte vennekort, men ikke så ofte kjærlighetskort. På den andre siden, jeg har ikke stempel som passer til brylupp heller..så det paret som du har fargelagt tror jeg også kunne blitt en favoritt. De var kjempesøte.

Ikke lett å velge når jeg likte alle sammen :)

Lene S sa...

Åååå gratttis! Jeg har jo sett noen av de før, men ikke alle!! Herlige, alle som en!

:o) (Sender deg en mail med bestilling jeg, så kanskje du kan ta med i morgen ;o)

Lene sa...

Åh - så mange flotte stempler!
Alle de kunne nok fått et godt hjem hos meg :)

Jeg liker spesielt godt det settet som heter Love 2, men skal jeg plukke ut et absolutt favoritt blir det utedo-stempelet!
Bare tenk for en utrolig bra detalj det kan bli på et bryllupskort, sammen med teksten: måtte lykken gro som gresset bak do - Helt supert! :)

Unknown sa...

Digger de nye stemplene dine, Gudrun... De er helt Gudrun... :-)) Kjempeflotte og sjarmerende. Liker platen som heter Love 2, der var det mange herlige og lekne figurer...

Lykke til med figurene dine... :-)...SMIL....

Ha en fortsatt kreativ kveld

Berit sa...

KJEMPEFLOTTE!!!!

Og velge her er ikke enkelt... jeg tror jammen de aller fleste er veldig brukendes jeg ;)

Men Love 2 er veldig anvendlig til alle type kort&layouts ;) Selv til brudepar kan jo jente&gutt med hjerte brukes. Oftere man lager vennskapskort - enn bryllupskort.

Men brudeparene var helt knæsje!
Og ho som svever på en rosa sky *smelt*

Gratulerer med flotte stempler - supre er de!!
KLEM

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Åååååå Gudrun, Gratulerer så mye med dine nye fantastiske flotte stempler. Bare så herlige er de :) Min favoritt er nok den platen med venner, likte så godt teksten og parene som holder hjerte seg imellom og den platen er mest annvennelig :)
Du lager så gøye stempler og er så fantastisk kreativ, jeg skjønner ikke hvor du tar all energien din fra :)
Ser nok at det finnes stempler her som definitivt vil havner her hjemme i huset mitt :)

Igjen Gratulerer så mye, ikke rart du svever på en rosa stempelsky, der hadde jeg også vært hvis jeg var deg.

Ha en fortsatt flott uke :)
Klem

banglamarie sa...

Gratulerer med de nye stemplene!! Mange flotte stempler som jeg etterhvert MÅ kjøpe ;)

mitt første favorittstempel er utedostempelet. Dette stempel ga meg mange gode følelser. Ikke fordi jeg er så glad i utedo, men fordi vi på hytten har utedo. Og hytten er et godt sted hvor jeg har hauger av gode minner. Utedostempelet gir meg derfor en god følelse. Det minner meg om late og gode sommerdager, kalde vinternetter, et glass vin forran peisen, fisketurer, sykkelturer, og alt som hører til :)

Klem fra Marie

Anonym sa...

Vennestemplene dine trur eg at det er det som vil bli min favoritt. Det er så kjekt å gi kort til venner. DU har ein flott handskrift som gjør at korta blir litt ekstra personlig. Brudeparet som du har fargelagt er også ett må ha stempel.

Linn sa...

Herlige stempler!!! Du har en så flott strek, helt herlig og leken og veldig "deg!". Det er ikke lett å velge en favoritt her, Venner var utrolig skjønn. Likte så godt tekstene der, og jeg er SÅÅÅ glad i sånne hjerter. Og ellers er det jo veldig koselig å lage kort til sine venner, ved store og små anledninger.

Ha en superduper dag!

Ingvild sa...

Å wow - så skjønne stempler. Digger streken din Gudrun og disse nye var bare skjønne. Gratulerer.
Hm, vanskelig å velge ett stempel som favoritt, men synes jenta med hjerte og Venner for alltid er veldig flotte ;o). Når jeg ser de så tenkter jeg på min super bestevenninne!
Når kan vi bestille....? Må ha det...

Catrine sa...

Gratulerer! Så mange herlige stempler!
Min favoritt må nok være jenta som svever - med blomster i hendene! Så herlig - og så anvendelig til f.eks bursdagskort til jenter, som det blir endel av når man har fire jenter selv. ;)
Og så må jeg bare si at du er en stor inspirasjonskilde med alle de flotte layoutene du lager! :)

Anne Marit sa...

oi oi oi ! Gratulerer med nye stempler ! de var kjempe flotte ! Vennene var kjempe skjønne og anvenlige... spesielt de to som deler et hjerte og har en sommerfugl ved seg. Jeg likte veldig godt brudeparene dine... selv om jeg ikke har planer om å gifte meg, synes jeg de var super skjønne ! Spesielt det brudeparet i midten på Love1

Vibeke Spigseth sa...

Kjempesøte stempler du har laget, Gudrun! De er utrolig sjarmerende disse figurene dine! Hvis jeg skulle plukke en favoritt blandt alle disse flotte motivene må det bli "jeg svever på en rosa sky" - den falt jeg pladask for!

Helt nydelig!

Gleder meg til Fredag - håper vi sees!

Anonym sa...

Gratulerer med kjempe-kjempesøte stempler. Hvis jeg skulle velge en favoritt jeg ville brukt mest måtte det bli jeg svever på en rosa sky eller fra venneplaten. Herlige stempler alle sammen!!

valerie sa...

gorgeous

Kathrine sa...

Så mange flotte stempler!
Jeg likte det med mann og dame med hjerte mellom seg. Kjempekoselig!

Rita sa...

Åh, så mange flotte stempler. Gleder meg masse til disse blir lagt ut for salg.(er de lagt ut ennå?) Smeltet helt for hun som svever på en rosa sky :) Utrolig herlig stempel. Så søte alle sammen. Gratulerer så mye med ny kolleksjon. *Klem*

Anonym sa...

Falt pladask for engelen som svever på en rosa sky..

Selv om jeg ikke egentlig har prøvd stempler i det hele tatt før (kanskje på tide å begynne)..

Har lagt merke til alle de flotte stemplene dine - du er knallflink.

Anekristin

Anonym sa...

Åhhh..NYDELIGE stempler, gratulerer med ny kolleksjon! Jeg likte alle her,de er så nydelige og romantiske med ett snev av humor, att en blir helt in "love" <3 Men skulle jeg trekke frem en, så må det nok bli hun som svever på en rosa sky,den er skikkelig søt og morsom:-) Lykke til videre med distrubisjonen, og noen av disse stemplene skal garantert hjem til meg;-)